AKTUALITY
Povodně nám způsobily rozsáhlé škody
Bohužel, naše firma byla zasažena povodněmi, které způsobily rozsáhlé škody. Voda zaplavila přibližně 80 % našich objektů a rozsah škod stále zjišťujeme.
I přesto, že jsme opět v provozu, nadále pracujeme na odstranění škod a obnově našich zařízení. Všechny naše pracovní skupiny usilovně pracují na tom, aby byla firma co nejdříve v plné kapacitě, připravena znovu poskytovat našim zákazníkům služby v nejvyšší kvalitě.
Přikládáme zde několik fotografií, které zachycují dopad povodní. Děkujeme za vaši podporu a pochopení v tomto náročném období.
Důležité oznámení pro všechny zaměstnance
Vážení kolegové, nástup všech zaměstnanců zpět do práce bude v pondělí 30.9.2024. Prosíme všechny, aby se na své pracoviště dostavili dle běžné pracovní doby.
V případě jakýchkoliv dotazů se obraťte na své nadřízené.
Společně pomáháme: Sbírka pro kolegy zasažené povodněmi
Vážení zákazníci, dodavatelé, kolegové, přátelé, na základě události, která nás postihla v minulých dnech, kdy i naši zaměstnanci a kolegové byli ve svých obydlích zcela vytopeni a přišli tak o vybavení domácností, někteří museli dokonce i opustit po dobu oprav své domovy, rozhodli jsme se zřídit transparentní účet a našim kolegům i touto cestou pomoci.
Každému, kdo přispěje jakoukoliv částkou, předem děkujeme! Vážíme si každé pomoci!
KOS POVODNĚ, č. ú. 131-2672230297/0100
https://www.kb.cz/cs/transparentni-ucty/131-2672230297
Mnoho sil všem v této nelehké době.
KOS JSOU OPĚT V PROVOZU!
Vážení zákazníci a dodavatelé, naše společnost byla zasažena povodňovou vlnou, avšak díky mimořádnému úsilí našich zaměstnanců, zaměstnanců rozvodných závodů, vodárny a našich obchodních partnerů jsme opět funkční a schopni komunikace po mailu i telefonních linkách.
S ohledem na výpadky serverů prosíme o opakované zaslání e-mailů z období 15.9. – 23.9.2024
Intenzivně pracujeme na uvedení do plného provozu a proto uvítáme jakoukoliv nabídku pomoci, která urychlí uvedení firmy do tohoto stavu.
Nedoručené emaily
Vážení partneři a dodavatelé. Emaily, které jste nám zaslali v době od 14.9. – 19.9. nám s největší pravděpodobností nedorazí.
Prosíme o jejich opětovné zaslání.
Obnovování provozu
Vážení zaměstnaci, děkujeme Vám všem za trpělivost a pomoc při likvidaci následků povodně.
Od 24.9. postupně obnovujeme výrobní provoz. K nástupu do zaměstnání bude vyzváni svými nadřízenými.
Obědy
Informujeme všechny strávníky, že až do odvolání je jídelna a kantýna mimo provoz.
Obědy jsou zajišťovány pouze pro zaměstnance, kteří jsou vybráni vedoucími na směny.
Pro ostatní zaměstnance, důchodce a externí strávníky do odvolání nevaříme.
Informace pro zaměstnance
S ohledem na aktuální mimořádnou situaci po povodních budou do areálu společnosti vpuštěni pouze zaměstnanci, kteří jsou vybráni vedoucími provozů pro určené práce vedoucí k obnově provozu společnosti.
Tito zaměstnanci jsou povinni se u přidělených vedoucích vždy při příchodu a odchodu hlásit pro evidenci docházky.
Aktualní pracovní doba dočasně 7:00 – 14:00. Seznamy budou od čtvrtka i na vrátnici. Ostatní zaměstnanci zůstávají do odvolání doma.
Změna provozu kuchyně
V pondělí 16.9.2024 bude kuchyně mimo provoz, obědy se nevydávají.
V úterý 17.9.2024 bude výdej pouze jednoho druhu jídla.
Provoz kantýny bude během pondělí zajištěn od 5:45 do 12:30.
Informace o preventivních opatřeních kvůli hrozbě povodní
Aktuálně probíhají ve společnosti preventivní opatření pro minimalizaci možných škod s ohledem na aktuální riziko povodní. Víkendové směny (do nedělní odpolední směny) jsou zrušeny.
Na těchto stránkách Vás během víkendu budeme informovat, pokud by si vývoj situace vyžádal další opatření a případná omezení provozu.
Celozávodní dovolená 2024
Pro kalendářní rok 2024 je čerpání celozávodní dovolené naplánováno na tyto termíny:
– od 15.7.2024 do 26.7.2024 23.12.2024
– 27.12.2024 a od 30.12.2024 do 31.12.2024
Kolektivní smlouva 2024-2025
Dne 12. března 2024 byla Generálním ředitelem Krnovských opraven a strojíren, panem Ondřejem Bezručem a Předsedou odborové organizace OS KOVO, panem Stanislavem Dorotíkem podepsána Kolektivní smlouva na období 2024-2025.
Vedení společnosti tímto děkuji všem zúčastněným stranám při vyjednávání.
V souladu se zněním kolektivní smlouvy byly evidované výtisky předány na určená pracoviště, kde se s Kolektivní smlouvou mohou seznámit všichni zaměstnanci.
Nové podmínky pro fakturaci
Vážený obchodní partnere,
z důvodu našeho přechodu k automatizovanému zpracování faktur Vás tímto žádáme o dodržování podmínek pro fakturaci viz níže:
ZÁVAZNÉ PODMÍNKY PRO FAKTURACI »
06/2023 Máme za sebou úspěšný audit HSD ČD a.s.
KOS Krnov úspěšně absolvoval zákaznickýaudit HDS ČD a.s. pro jednotlivé metody nedestruktivního zkoušení, na základě kterého došlo k rozšíření naší způsobilosti provádět opravy vozového parku ČD o podvozky typu Fiat Y0270S.
02/2023 Opravy vozů pro PKP Cargo International
Byla podepsána smlouva se společností PKP Cargo International na rok 2023. Jedná se o opravy vozů typu Falls, Uas, Zaes a Eas.
11/2022 Opravy železniční vozy pro Národně-technické muzeum
Oprava čtyřosých osobních železničních vozů pro Národně-technické muzeum byla dojednána na konci roku 2022 s tím, že opravené vozy budou zákazníkovi dodány v průběhu 1. pololetí roku 2023.
10/2022 Opravy nákladních vozů pro ČD Cargo
Byly podepsány smlouvy s naším největším zákazníkem na poli oprav nákladních vozů ČD Cargo. Jedná se o vozy typu Falls a Eas, které se budou do opravy přistavovat v roce 2023. Podstatnou část oprav budou tvořit svářečské práce.
09/2022 Budeme opravovat dvojkolí pro ČD Cargo
KOS Krnov uzavřel smlouvu se zákazníkem ČD Cargo, která zahrnuje revizní opravy dvojkolí(rozsah D4 a D5) na roky 2023-2024.
07/2022 Úspěšně jsme prošli auditem Drážního úřadu
Naše firma úspěšně prošla auditem Drážního úřadu ČR a na základě tohoto auditu nám byla prodloužena platnost osvědčení dle nařízení komise EU č.2019/7799 pro subjekty odpovědné za údržbu vozidel.
06/2022 Budeme dodávat tramvaje do Prahy!
KOS Krnov společně se svými partnery v alianci TWT (Pragoimex, VKV Praha) podepsal smlouvu s významným zákazníkem v oblasti dodávek tramvají Dopravním podnikem hlavního města Praha a.s. smlouvu na komplexní modernizaci a úpravu až 65 ks vozů T3R.P nebo T3R.PV na provedení T3R.PLF.
1/2022 Vyhráli jsme výběrové řízení na opravy nákladních vozů
Podařilo se vyhrát výběrovéřízení na opravy nákladních vozů pro jednoho z našich dlouhodobých partnerů a to pro Vápenku Čertovy schody. Smlouva byla podepsána na roky 2022-2027 a opravovat u nás budeme vozy typu Uacs, Uacns, Tds
12/2021 KOS Krnov podepsal smlouvu se zákazníkem České Dráhy
KOS Krnov podepsal smlouvu se zákazníkem Českédráhy na opravy vozůs podvozky Görlitz V a Görlitz Va (typ A149, AB349, B249, BDs449, Bee243, B264 a BDs450). Opravy budou probíhat v rozsahu R1, R2, R3 a smlouva je uzavřena na dobu 60 měsíců.
9/2021 Získali jsme zakázku pro společnost Vápenka Čertovy schody a.s.
Firma KOS vyhrála výběrové řízení na opravy NŽKV vyhlášené naším dlouhodobým partnerem firmou Vápenka Čertovy schody. V letech 2022-2027 budeme u nás opravovat až 600 vozů typu Uacs, Uscns, Tds dle normy KVs-5.
8/2021 Audit VPI
Naše firma úspěšně prošla auditem VPI, na základě kterého budeme oprávněni nadále provádět opravy nákladních ŽKV a dvojkolí dle evropského předpisu VPI. Zároveň se nám podařilo toto oprávnění rozšířit i na mobilní servis,
Audit bude dle nových pravidel opakován opět v příštím roce.
5/2021 Získali jsme zakázku z oblasti soustředěných oprav
V měsíci květnu se nám podařilo získat nového zákazníka DPOV Nymburk v oblasti soustředěných oprav (nárazníky, stopexy a ostatní brzdové současti). Důležitým faktorem pro navázání větší spolupráce byla především flexibilita při plnění požadavků zákazníka.
3/2021 Certifikát ECM
V měsíci březnu ve firmě proběhla třídenní prověrka Drážního úřadu ve věci odbornosti osoby odpovědné za údržbu v oboru železničních vozidel (ECM). Výsledkem je, že jsme obhájili certifikát pro údržbu nákladních vozů a jako první v ČR jsme certifikovaná dílna údržby i pro osobní vozy.
12/2020 Získali jsme zakázku na opravu dvojkolí
Obdrželi jsem první sady dvojkolí na opravy dle IS2 a IS3 od irské firmy Touax. V budoucnu předpokládáme výrazné navýšení množství opravovaných dvojkolí pro tohoto zákazníka a rozvoj další spolupráce.
8/2020 Opravujeme vozy pro společnost České dráhy, a.s.
České dráhy a.s. oficiálně vybraly naší firmu jako dodavatele veřejné zakázky na periodické opravy modernizovaných osobních vozů pro vnitrostátní provoz. Předmětem zakázky budou opravy až 125 vozů řady Aee a Bee v letech 2020-2025.