Tramvaje Vario

Tramvaj Vario LF1

Jednosměrný čtyřnápravový nízkopodlažní motorový vůz typu Vario LF je určen pro provoz jedním nebo dvěma vozy ve vlaku nebo soupravou složenou z jednoho motorového vozu a vlečného vozu. Pojezd vozu má dva trakční podvozky KOMFORT s primárním i sekundárním vypružením.

Elektrická výzbroj na střeše vozidla spolu s trakčními motory na podvozku může být stejnosměrná resp. střídavá. Laminátová čela mohou být nového designového provedení nebo původního typu T3. Podíl nízké podlahy tramvaje činí 36%.


Referenční zakázky:

  • Dopravní podnik města Brna a.s. – 7 vozidel
  • Dopravní podnik města Liberce, a.s. – 13 vozidel
  • Dopravní podnik města Olomouce a.s. – 10 vozidel
  • Dopravní podnik Ostrava a.s. – 43 vozidel
  • Plzeňské městské dopravní podniky, a.s. – 31 vozidel
  • Dopravní podnik hl. města Prahy a.s. – 33 vozidel
  • Dopravní podnik města Košice, a.s. (Slovensko) - 1 vozidlo
  • MOSGORTRANS Moskva (Rusko) - 1 vozidlo

 

 

Tramvaj Vario LF2

Jednosměrný šestinápravový nízkopodlažní motorový dvoučlánkový tramvajový vůz typu Vario LF2 je složen ze dvou článků nesených třemi hnacími podvozky KOMFORT s dvojím vypružením.

Elektrická výzbroj typu TV EUROPULSE s asynchronními motory má pro řízení a diagnostiku použit mikroprocesorový distribuovaný řídící systém CECOMM.

Podle přání zákazníka lze stavbu vozidla řešit alternativně jako nové vozidlo resp. modernizaci vozidel T3/K2 pro rozchod 1435 mm /1000 mm/ 1524 mm v provedení sólo vůz/dvoučlenné spojení s pohonem AC nebo DC.


Referenční zakázky:

  • Dopravní podnik města Brna, a. s. – 11 vozidel
  • Dopravní podnik Ostrava a. s. – 2 vozidla     
  • Výška podlahy je kombinovaná 860/350 mm s 43 % podílem nízké podlahy.

 

 

Tramvaj Vario LF3

Jednosměrný osminápravový nízkopodlažní motorový tříčlánkový tramvajový vůz typu Vario LF3 je složen ze tří článků nesených čtyřmi hnacími podvozky KOMFORT s dvojím vypružením.

Výška podlahy je kombinovaná 860/350 mm s 50 % podílem nízké podlahy.

Elektrická výzbroj typu EUROPULSE s asynchronními motory má pro řízení a diagnostiku použit mikroprocesorový distribuovaný řídící systém CECOMM.

Podle přání zákazníka lze stavbu vozidla řešit alternativně jako nové vozidlo resp. modernizaci vozidel typu T3 pro rozchod 1435mm /1000mm/ 1524 mm s pohonem AC/DC.


Referenční zakázky:

  • Dopravní podnik Ostrava a. s. – 5 vozidel

 

 

Tramvaj Vario LF3

Obousměrný osminápravový nízkopodlažní motorový tříčlánkový tramvajový vůz typu Vario LF3/2 je složen ze tří článků nesených čtyřmi hnacími podvozky KOMFORT s dvojím vypružením.

Výška podlahy je kombinovaná 860/350 mm s 50 % podílem nízké podlahy.

Elektrická výzbroj typu EUROPULSE s asynchronními motory má pro řízení a diagnostiku použit mikroprocesorový distribuovaný řídící systém CECOMM.

Podle přání zákazníka lze stavbu vozidla řešit alternativně jako nové vozidlo resp. modernizaci vozidel typu T3 pro rozchod 1435mm /1000mm/ 1524 mm s pohonem AC/DC.


Referenční zakázky:

  • Dopravní podnik Ostrava a. s. – 5 vozidel