Modernizace tramvají KT8D5
Modernizovaný tříčlánkový obousměrný motorový tramvajový vůz typu KT8D5.RN2 s novým středním nízkopodlažním článkem ML8LF má revitalizovány původní krajní články „A“ a „B“ včetně velké prohlídky jejich výbavy a dosazení modernizačních komponentů (informační systém, nové sedačky, vytápění atd.)
Výška podlahy v krajních článcích je 900 mm a ve středním článku 350 mm s možností použití elektromechanické resp. mechanické plošiny pro imobilní spoluobčany a matky s kočárky.
Technické podmínky vozidla lze na přání zákazníka upravit i na jednosměrné provedení s typovým označením KT8D5.RN1.
Referenční zakázky:
- Dopravní podnik města Brna a. s. – 26 vozidel
- Dopravní podnik města Košice a. s. – 8 vozidel
- Dopravní podnik Ostrava a. s. – 16 vozidel
- Plzeňské městské dopravní podniky a. s. – 12 vozidel
- Dopravní podnik hl. města Prahy a. s. – 36 vozidel
Modernizace tramvají M8C
Modernizovaný tříčlánkový obousměrný motorový tramvajový vůz typu KT8D5.RN2 s novým středním nízkopodlažním článkem ML8LF má revitalizovány původní krajní články „A“ a „B“ včetně velké prohlídky jejich výbavy a dosazení modernizačních komponentů (informační systém, nové sedačky, vytápění atd.)
Výška podlahy v krajních článcích je 900 mm a ve středním článku 350 mm s možností použití elektromechanické resp. mechanické plošiny pro imobilní spoluobčany a matky s kočárky.
Technické podmínky vozidla lze na přání zákazníka upravit i na jednosměrné provedení s typovým označením KT8D5.RN1.
Referenční zakázky:
Dopravní podnik města Brna a. s. – 26 vozidel
Dopravní podnik města Košice a. s. – 8 vozidel
Dopravní podnik Ostrava a. s. – 16 vozidel
Plzeňské městské dopravní podniky a. s. – 12 vozidel
Dopravní podnik hl. města Prahy a. s. – 36 vozidel